Kroko-loko - Rubico. Inteligenta roz(g)rywka, gry planszowe i towarzyskie.

KROKO-LOKO

36,80zł

W magazynie

  • Producent: Cocktail Games

  • Kroko-loko to karciana gra o przestępstwie wśród krokodyli. Musisz użyć swojej spostrzegawczości i refleksu, by odkryć, który krokodyl jest winny włamaniu!

Czy złapiesz winnego krokodyla? 

Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa! 

Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.

Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:<br />- takiego, który wskazuje poza planszę;<br />- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);<br />- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).

Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!

UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)

Cechy produktu
Tytuł Kroko-loko
Typ gry Karciana / dla dzieci
Wersja językowa PL
Wydawca REBEL.pl
Projektant Roberto Fraga
Liczba graczy Od 2 do 5
Wiek graczy Od 6 lat
Waga ok. 0.20 kg
Czas gry Około 15 minut

Tagi: Dla dzieci, rodzinna

Napisz opinię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby obejrzeć
  • 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
  • 4 karty hipopotamów
  • 10 kart kryteriów
  • instrukcja