Agricola: Chłopi i Ich Zwierzyniec - Rubico. Inteligenta roz(g)rywka, gry planszowe i towarzyskie.

AGRICOLA: CHŁOPI I ICH ZWIERZYNIEC

72,80zł

W magazynie

  • Producent: Lookout Games

  • Agricola Chłopi i Ich Zwierzyniec to świetna gra ekonomiczna, która przenosi graczy do XVII-wiecznej Europy. W grze wcielamy się w rozbudowujących swoje gospodarstwa i powiększających trzodę chłopów. Ta odsłona Agricoli przeznaczona jest dla 2 osób a gracze będą hodować zwierzęta – owce, dziki, krowy i konie, będą zbierać surowce, za pomocą których rozbudowują swoje gospodarstwo i zagrody.
Podczas gry wcielasz się w rolę chłopa żyjącego w XVII wieku, który hoduje owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają ci trzej parobkowie. 

Na początku ich głównym zajęciem jest budowa pomieszczeń do hodowli zwierząt, stawianie ogrodzeń wzdłuż pastwisk i renowacja gospodarstwa. Z biegiem czasu będą również przekształcać szopy na obory, a twoją starą chatę na piękny i nowoczesny dom ryglowy.  

W każdej rundzie twoi parobkowie wykonują po jednej akcji. Wszystkie możliwe do wykonania akcje zostały zilustrowane na planszy głównej. Należy pamiętać, że każda akcja może być wykonana tylko raz w trakcie rundy. Ważne jest zaplanowanie wykonania poszczególnych akcji w odpowiednich momentach, ponieważ gracze wysyłają swoich parobków do pracy na przemian. 

Wygra ten, kto w trakcie gry zbierze najwięcej zwierząt oraz zbuduje najbardziej wartościowe budynki. 
Cechy produktu
Tytuł Agricola Chłopi i Ich Zwierzyniec
Typ gry Planszowa
Wersja językowa PL
Wydawca Lacerta
Projektant Uwe Rosenberg
Liczba graczy 2 osoby
Wiek graczy od 10 lat
Waga ok. 0.48 kg
Czas gry ok. 30 minut

Tagi: Agricola, Planszówka, Strategia

Napisz opinię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby obejrzeć
  • 1 plansza główna
  • 2 plansze gospodarstw (po jednej dla każdego gracza
  • 4 rozszerzenia gospodarstwa
  • 4 żetony Szopa (na odwrocie: Obora)
  • 4 żetony budynków specjalnych (Dom ryglowy, Składzik, Szałas oraz Zagroda z oborą)
  • 9 żetonów wielokrotności (4 drewna, 4 kamienie, 4 trzciny, 3x 4 owce, 4 dziki, 4 krowy oraz 4 konie)
  • 1 żeton gracza rozpoczynającego
  • po 3 znaczniki parobków w dwóch kolorach (niebieski, czerwony)
  • 26 znaczników ogrodzenia
  • 22 owce
  • 16 dzików
  • 13 krów
  • 14 koni
  • 17 znaczników drewna
  • 15 znaczników kamienia
  • 5 znaczników trzciny
  • 10 znaczników żłobów
  • 1 notatnik (do liczenia punktów)
  • 2 woreczki strunowe
  • 1 instrukcja