Martwa Zima: Wojna Kolonii - Rubico. Inteligenta roz(g)rywka, gry planszowe i towarzyskie.

MARTWA ZIMA: WOJNA KOLONII

135,80zł

W magazynie

  • Producent: Plaid Hat Games

  • Połączcie swoje siły i stańcie do walki w najnowszym rozszerzeniu do Martwej Zimy - Wojnie Kolonii! Wojna Kolonii posiada moduł, który pozwoli Wam połączyć Martwą Zimę oraz Martwą Zimę: Długą Noc i stanąć do epickiej bitwy kolonia przeciw kolonii przeznaczonej dla 4-11 graczy!

Połączcie swoje siły i stańcie do walki w najnowszym rozszerzeniu do Martwej Zimy - Wojnie Kolonii! Wojna Kolonii posiada moduł, który pozwoli Wam połączyć Martwą Zimę oraz Martwą Zimę: Długą Noc i stanąć do epickiej bitwy kolonia przeciw kolonii przeznaczonej dla 4-11 graczy! Walka przeciwko innym graczom o surowce oraz panowanie nad lokacjami dostarczy Wam zupełnie nowych wrażeń w tym opanowanym przez zombie świecie. Dodatkowo w Wojnie Kolonii znajdziecie też moduł Samotnego Wilka, czyli gracza-wyrzutka, który balansuje na krawędzi pomiędzy dwoma koloniami, wykonując swoje własne, indywidualne cele.

Wojną Kolonii powinni zainteresować się również ci z Was, którzy posiadają jedynie jeden z dwóch podstawowych zestawów do gry. W pudełku do tego rozszerzenia znajdziecie bowiem 50 zupełnie nowych kart rozdroży, 15 postaci, 11 kart zagrożeń oraz 43 karty przedmiotów! Tchną one na pewno nieco świeżości w kolejne rozgrywki i zapewnią długie godziny nowych, ekscytujących wrażeń!

Uwaga! Rozszerzenie Martwa Zima: Wojna kolonii można łączyć zarówno z Martwą Zimą: Grą rozdroży jak i Martwą Zimą: Długa noc.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Martwa Zima: Gra Rozdroży lub Martwa Zima: Długa Noc.

Cechy produktu
Tytuł Martwa Zima: Wojna Kolonii
Typ gry Planszowa
Wersja językowa PL
Wydawca Cube Factory of Ideas
Projektant Colby Dauch Jonathan Gilmour Timothy Meyer Isaac Vega
Liczba graczy Od 4 do 11
Wiek graczy Od 14 lat
Czas gry ok. 60-120 minut

Tagi: Planszówka, Przygodowa

Napisz opinię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby obejrzeć
  • 50 kart rozdroży
  • 11 kart zagrożeń
  • 4 karty celu głównego
  • 15 kart ocalałych
  • 1 klepsydra
  • 2 kości walki
  • 8 kart ukrytego celu Samotnego Wilka
  • 14 kart misji Samotnego Wilka
  • 10 kart taktyki
  • 33 znaczniki naboi
  • 15 kartonowych figurek ocalałych
  • 1 plansza nory Samotnego Wilka
  • 1 znaczniki toru walki
  • 1 instrukcji
  • 1 znacznik toru morale Samotnego Wilka
  • 15 plastikowych podstawek
  • 43 karty losowych przedmiotów
  • 10 kart pomocy graczy